ساک خرید | ساک تبلیغاتی

به دلایل سوابق تاریخی ساک خرید، امروزه نقش بزرگی در شکل گیری یک فروشگاه یا برند را داراست و با تعدد ساک تبلیغاتی در خیابان ها و مراکز خرید، روز به روز کار فروشگاه ها و برند ها را سخت تر میکند، زیرا سهم عمده ای در هویت بصری یک فروشگاه را دارد و ساک خرید خوب میتواند سال های سال با مشتری بماند حتی به عنوان یادگاری…

اشراف زاده های اروپایی در شکل گیری رقابت فروشگاه داران و صاحبین برند برای زیباتر بودن ساک خرید  نقش بسزایی داشتند. بدین صورت که با چشم و هم چشمی آنها خصوصا خانم های اشراف زاده، که ساک های خرید خود را به یکدگیر نشان میدادند و مدعی بودند ما از فلان فروشگاه یا فلان برند خرید میکنیم و بدین شکل به یکدیگر پز میدادند. کمی نگذشت که تمامی برندها از این موضوع با خبر شدند و از آن رو دراین صدد شدند که طراحی ساک دستی را گسترده تر و جدی تر دنبال کنند و از ت های مرموز بازاریابی استفاده کنند تا هرچه بیشتر مخاطب را به خود جذب کنند.

تاثیر مثبت تبلیغاتی ساک خرید و یا به عبارتی ساک تبلیغاتی

برندهای جهانی خصوصاً آنهایی که در صنعت مد فعالیت میکنند برای ساک تبلیغاتی ، و ساک خرید خود، پلن های طولانی مدت و غیر قابل باوری دارند. به طور مثال بعضی از برندهای لباس ساک خرید خود را با عطر مخصوصی، عطر آگین میکنند و بدون اینکه مشتری متوجه شود علاقه اش نسبت به این برند خیلی بیشتر میشود.

ساک خرید | ساک تبلیغاتی

منبع: سایت آمرتات بگ Amertatbag.com

لینک : از چه زمان ساک خرید تبدیل به ساک تبلیغاتی شد؟


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها